
Опубліковано: 12. 11. 2020
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України № 1130, з 2 жовтня 2020 року книг відгуків і пропозицій більше не існує.
Куди звертатися споживачеві в разі надання неякісної послуги / покупки неякісного товару?
Книга скарг завжди повинна була знаходитися в куточку споживача. Тепер у цьому ж куточку мають знаходитися наступні дані:
- інформація про найменування власника або уповноваженого ним органу
- адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів
У разі, якщо покупець не задоволений товаром / послугою, він може звертатися безпосередньо в наступні інстанції:
- Держспоживслужба
- Урядова телефонна гаряча лінія
- Державна фіскальна служба
Також всі працівники ресторанного бізнесу зобов’язані проходити профілактичний медогляд, який повинен відображатися в особистих медкнигах. Особова медична книжка пред’являється для контролю на вимогу органів держконтролю за дотриманням санітарного законодавства.