image

Юридична адреса Святошинский район

Продаж готових компаній Ліквідація підприємств Перевірка контрагента Договірне право Реєстрація торгової марки Ліцензування

Оренда юридичної адреси в Києві, Святошинский район

Святошинський район бере свою назву ще з ХІІ століття, з часів Київської Русі, її пов’язують із іменем Чернігівського князя Святослава Давидовича.

Сьогодні Святошинський район посідає третє місце з 10 за площею в Києві. На території району розташовано 17 інститутів Національної академії наук України, понад 60 промислових підприємств, що робить його одним із головних науково-промислових центрів столиці.

Обираючи цей район для реєстрації бізнесу, ви можете зменшити витрати за рахунок недорогої оренди офісу. Вам не потрібно витрачати час на пошуки потрібного приміщення, тому що юридична компанія Fidem Moris зробила це для вас! Наша команда має великий досвід у сфері надання та обслуговування юридичних адрес.

На першому місці для нас – безпека та комфорт наших клієнтів, тому ми пильно слідкуємо за кількістю компаній, зареєстрованих за кожною адресою. Також ми подбали про обладнання кабінету всім необхідним, що може знадобитись для проведення перевірок чи зустрічей на місці юридичної реєстрації.

Юридична адреса в Соломянському районі від Fidem Moris це:

  • Реальні облаштовані офіси
  • Точна і своєчасна обробка вхідної кореспонденції нашими спеціалістами
  • Гарантія пролонгації договору на 5 років
  • Вибір різних пакетів обслуговування в залежності від потреб вашого бізнесу

Купуючи юридичну адресу у нас ви отримуєте:

  • Реальний офіс за договором субаренди
  • Вибір приміщень різної площі і вартості
  • Якісний поштовий сервіс
  • Безкоштовне зберігання вашої кореспонденції
Район Вартість за рік Фактична оренда офісу Переваги
пакету
Святошинський 3800 грн 500 грн/день

Придбати юридичну адресу для ТОВ по тел.:
📱 +38 (067) 322-47-70
Або використовуйте форму для заявки на сайті.

Зацікавила послуга? 🤗
Залиште заявку! Ми з вами зв'яжемось!

    Відповіді на ваші питання:

    Достатньо залишити заявку або зв’язатися з нами за телефоном. Менеджер надасть всю інформацію про подальші кроки. Ми не любимо бюрократію, тому все зробимо самі – від вас знадобляться лише оплата, підпис і печатка.

    Ми беремо на себе весь клопіт по роботі з «Укрпоштою». Наші співробітники своєчасно отримують всю вхідну кореспонденцію для вашої компанії. Протягом 1 дня сповіщають вас про вхідну кореспонденцію у спосіб, зручний саме для вас (дзвінок, sms, Viber, Telegram, email). Ваші листи не загубляться, не повернуться відправнику і не будуть місяцями лежати на пошті, у нас з цим строго.

    Безперечно! Усі пропоновані адреси забезпечені офісними приміщеннями, щоб у вас була можливість в будь-який момент провести там зустріч або перевірку. Наші столи, стільці, шафа і електрочайник завжди на варті ваших бізнес інтересів.

    14 років досвіду на ринку, бездоганна репутація, відгуки та рекомендації клієнтів - наші конкурентні переваги.

    Але найважливіше інше - 80% наших клієнтів приходять до нас за рекомендаціями друзів.

    Цим можна пишатися!


    Оцініть послугу, пліз

    У вас питання?
    Потрібна порада юриста?

    Давайте поговоримо

      У вас питання?
      Потрібна порада юриста?

      Давайте поговоримо