Внесення змін до статуту:
Статут – альфа і омега будь-якого бізнесу. Мало що має в житті ТОВ таке ж важливе значення, як статут. Статут – маленька конституція бізнесу, яка регулює діяльність компанії, відносини між засновниками і повноваження органів управління.
У пакет послуг із внесення змін до статуту входять:
Розробка проекту статуту
|
✅ |
Розробка протоколу зібрання учасників
|
✅ |
Підготовка довіреності на внесення змін
|
✅ |
Підписання і нотаріальне засвідчення документів
|
✅ |
Подача реєстраційної заяви
|
✅ |
Отримання всіх необхідних документів
|
✅ |
Вартість
|
від 3500 грн.
|
Перерахованого вже достатньо, щоб підтримувати статут в актуальному стані. Мотивує стежити за статутом також оновлений Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», який більш ретельно, в порівнянні з попередньою версією, визначає, що повинно бути в обов’язковому порядку зазначено в статуті, а що – ні.
Внесення змін до статуту ТОВ
Отже. Відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в статуті в обов’язковому порядку вказується така інформація:
- найменування ТОВ
- органи управління ТОВ (ким управляється компанія: збори засновників, виконавчий орган)
- повноваження, якими обмежується прийняття рішень органами управління ТОВ
- порядок вступу і виходу засновника з ТОВ
Крім цих відомостей, відповідно до Господарського кодексу України, в статуті ТОВ необхідно буде вказати:
- предмет і цілі діяльності ТОВ
- склад засновників
- розмір часток засновників у статутному капіталі, розмір, склад і порядок внесення ними внесків до статутного капіталу
Також у зв’язку зі змінами в Законі потрібно простежити (але це не ваша турбота, ви ж прийдете до нас!), щоб в статуті був правильно визначений порядок передачі корпоративних прав шляхом їх відчуження та порядок спадкування корпоративних прав.
Крім того, змінився порядок виходу з ТОВ. Зараз засновник має право вийти з ТОВ без згоди інших засновників шляхом оформлення заяви про вихід у нотаріуса, за умови, що він володіє часткою статутного капіталу не більше 50%.
Порядок і правила реєстрації змін статуту
А тепер перейдемо до подробиць – як саме ми збираємося полегшити вам життя і від яких неймовірних труднощів вас позбавимо.
Етап №1
Спочатку ми підготуємо всі необхідні документи для внесення змін. Список необхідних документів включає в себе сам статут і протокол загальних зборів засновників (або рішення учасника). Також ми зробимо довіреність на зміни, щоб не турбувати вас дрібними питаннями, а вирішити їх тихо і швидко.
І як тільки ви говорите заповітне «Так!» у відповідь на надіслані вам зміни в статуті або ще більш заповітне «Редагувань немає!», ми плачемо від радості і негайно приступаємо до другого етапу, а саме…
Етап №2
…ми моментально підписуємо всі ваші документи у нотаріуса і засвідчуємо їх. Тут варто зауважити, що послуги нотаріуса включені у вартість, і вам не потрібно буде за них доплачувати.
І немає більше перешкод, що стоять на нашому шляху до третього етапу, найважливішого і найбільш хвилюючого:
Етап №3
Ми несемо ваші нові, нестерпно прекрасні, стовідсотково актуальні документи державному реєстратору і реєструємо їх в Єдиному державному реєстрі.
І ваші новенькі щойно зареєстровані документи будуть чекати вас уже на наступний день після підписання.
Ось і все, ви пройдете цей довгий, повний бюрократії шлях абсолютно безболісно для себе, тому що у вас є ми, і ми граємо за вас.