Реєстрація ФОП в Києві
Визначення виду діяльності
|
✅ |
Вибір системи оподаткування
|
✅ |
Відвідування державного реєстратора
|
✅ |
Подача документів до податкових органів для реєстрації в обраній системі
|
✅ |
Отримання довідки в управлінні статистики
|
✅ |
Виготовлення печатки (за необхідності)
|
✅ |
Вартість:
|
від 3500 грн.
|
Як відкрити ФОП
Бути підприємцем – тренд нашого часу і мрія мільйонів. Саме підприємці рухають вперед економіку будь-якої країни і світ в цілому. Підприємці формують додаткову вартість і надають послуги, створюють робочі місця, наповнюють бюджет податками і виконують ще дуже багато корисних функцій.
Для легального ведення невеликого бізнесу, без створення юридичної особи, необхідно отримання статусу фізичної особи-підприємця. Це передбачений законом спосіб ведення господарської діяльності, який наділяє людину низкою обов’язків, надаючи, в той же час, деяку кількість прав.
Звичайно, підприємницька діяльність відрізняється масштабом. Але не дуже істотно – завод у вас чи мініпекарня, мережа гіпермаркетів чи один маленький магазинчик, ви все одно організовуєте, ведете і розвиваєте власний бізнес.
Якою б простою на перший погляд не здавалася процедура реєстрації ФОП, вона містить в собі ряд моментів, розібратися в яких набагато зручніше, швидше і безпечніше за допомогою юриста.
Оподаткування ФОП
ФОП є невід’ємною частиною малого бізнесу в Україні. І для допомоги в розвитку малого бізнесу податковим законодавством закріплена спрощена система оподаткування, яка спрощує процедуру звітності і зменшує податки для малого бізнесу. Так для ФОП передбачено 3 категорії спрощеної системи, які мають свої особливості:
1) перша група передбачає такі аспекти діяльності ФОП:
- Чи не використовувати працю найманих працівників
- Виключно роздрібна торгівля і побутові послуги населенню
- Дохід протягом року не повинен перевищувати 300 000 гривен.
Для цієї групи податковим кодексом передбачена ставка податку в розмірі 10% від прожиткового мінімуму на 1 календарний місяць. На перше півріччя 2020-го року прожитковий мінімум закріплений в розмірі 2027 гривень, таким чином податок для ФОП першої групи складе 202,70 гривень/місяць, що еквівалентно 2432,40 гривень/рік.
2) друга група передбачає як збільшення ставки податку, так і максимального порога річного обороту для ФОП, які обрали цю групу:
- Кількість найманих працівників до 10 осіб
- На відміну від першої групи, є можливість вести свою діяльність не тільки з населенням, але й іншими суб’єктами господарської діяльності
- Дохід протягом року не повинен перевищувати 1 500 000 гривен.
Ставка для другої групи, на відміну від першої, прив’язується вже до мінімальної зарплати, встановленої державою, і становить 20% від мінімальної заробітної плати. На 2020 рік мінімальна зарплата становить 4 723 гривні, таким чином податок для ФОП, які обрали другу групу, становитиме 1039,06 гривень/місяць, що еквівалентно 12 468 гривень/рік.
3) для третьої групи (на відміну від першої і другої груп, де ставка оподаткування фіксована) передбачена відсоткова ставка, яка залежить від того, чи є ФОП платником ПДВ. Так для платників ПДВ процентна ставка становить 3% від доходу або ж 5% – у випадку без сплати ПДВ. Для цієї групи так само існують граничні вимоги:
- Дохід протягом року не перевищує 5 000 000 гривень
- Кількість працівників не обмежена.
4) четверта група стосується виключно сільськогосподарських виробників.
З одного боку, здається, що вимоги податкового законодавства абсолютно зрозумілі і прості. Однак в реальності присутня безліч «підводних каменів», які можуть негативно позначитись на діяльності ФОП і привести до неприємних і часом вельми витратних розглядів з органами Державної податкової служби. Здебільшого це пов’язано з деякими видами діяльності, на які діють обмеження законодавства щодо вибору як конкретної групи спрощеної системи оподаткування, так і використання спрощеної системи як такої. Тож, якщо Ви не впевнені в тому, що врахували всі моменти, встановлені законодавством, при виборі групи спрощеної системи оподаткування, в таких випадках краще звернутися до юристів за допомогою, щоб уникнути неприємних інцидентів. Пам’ятайте, ми завжди готові допомогти вам при реєстрації вашого бізнесу.
Покрокове оформлення ФОП в Києві
На початковому етапі дуже важливо правильно вибрати вид діяльності (КВЕД). Тут вам потрібен юрист, який розбирається в тонкощах і перевагах того чи іншого виду діяльності, оскільки іноді під одну діяльність підходять різні КВЕДи, а вони, в свою чергу, можуть обумовлювати ту чи іншу систему оподаткування. Тому не шкодуйте для юриста інформації про свої плани, можливо, одна десятихвилинна консультація позбавить вас від процедури зміни видів діяльності в майбутньому і відкриє нові горизонти сьогодні.
- Коли ми точно розуміємо, яку діяльність буде здійснювати ФОП, ми йдемо до державного реєстратора і проводимо процедуру реєстрації, захищаючи вас від бюрократичної тяганини, черг і втрати часу.
- Це ж саме ми робимо і в податковій, подаючи ваші документи для реєстрації на обраній системі. Тут ми додатково стежимо, щоб процедура пройшла без помилок і страхуємо вас від неприємних податкових наслідків в майбутньому.
- Також ми візьмемо для Вас відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, шляхом звернення до органів статистики, де буде вказано перелік діяльності, який здійснюється ФОП.
Виготовлення печатки ФОП входить у вищезазначену вартість наших послуг.
Також ми проконсультуємо вас з усіх питань, які вас турбують. Після реєстрації ФОП ви вийдете від нас при повній зброї: з розумінням, що вам можна робити, а чого категорично не можна. Ми зареєструємо ваш касовий апарат, розповімо про чеки і допоможемо розібратися з податковою звітністю. Ви будете знати, як вам наймати і звільняти людей, на що звертати увагу при укладанні. Ми допоможемо з отриманням всіх необхідних ліцензій та дозволів і подбаємо про їх своєчасне продовження.
Одним словом, зробимо все, щоб ви працювали успішно, захищено і повністю в рамках правових полів.
Необхідні документи для реєстрації ФОП
Щоб відкрити ФОП, вам потрібно до смішного мало: копія паспорта та копія ІПН (ідентифікаційного номера платника). І дати нам термін у 3-5 днів, щоб ми зробили це за вас в кращому вигляді.
І поки ви займаєтеся бізнесом, ми займемося вашими паперами. Зустрівшись з нами один раз в офісі нотаріуса для підписання довіреності, ви перекладете всю роботу з реєстрації підприємницької діяльності на наших юристів, які все зроблять швидко і кваліфіковано.
Якщо чесно, ми навіть трохи заздримо вам, що ми у вас є. 🤗