Оренда юридичної адреси в Києві, Солом’янський район
Солом’янський район об’єднав в собі територію двух колишніх Жовтневого та Залізничного районів. Солом’янський район відіграє значну роль в транспортній інфрастуктурі міста, тут розташований залізничний вокзал Київ-Пасажирський та міжнародний аеропорт ім. Сікорського (Жуляни). Район поєднав в собі культурний, науковий і промислові потенціали.
Солом’янський район не поступається центральним районам в перевагах при виборі місця для реєстрації бізнесу.
Команія Fidem Moris більш ніж 14 років успішно надає і обслуговує юридичні адреси в тому числі і в Солом’янському районі Києва. В своєму арсеналі компанія має офісні приміщення, обладнані усім необхідним для роботи. Для нас надважливою є безпека вашого бізнесу, тому ми ретельно перевіряємо кількість зареєстрованих компаній за кожною адресою. Команда компанії Fidem Moris піклуватиметься про своєчасний поштово-секретарський сервіс, щоб вам було максимально комфортно працювати з нами. Наша мета – зробити безпеку і стабільність константою вашого бізнесу!
Юридична адреса в Солом’янському районі від Fidem Moris це:
- Реальні облаштовані офіси
- Точна і своєчасна обробка вхідної кореспонденції нашими спеціалістами
- Гарантія пролонгації договору на 5 років
- Вибір різних пакетів обслуговування в залежності від потреб вашого бізнесу
Купуючи юридичну адресу у нас ви отримуєте:
- Реальний офіс за договором субаренди
- Вибір приміщень різної площі і вартості
- Якісний поштовий сервіс
- Безкоштовне зберігання вашої кореспонденції
Район | Вартість за рік | Фактична оренда офісу | Переваги пакету |
---|---|---|---|
Солом’янський | 5200 грн. | ✅ 3 дня безкоштовно | ▪️вмебльований офіс ▪️договір суборенди ▪️пошта 1 раз/ в тиждень |
4200 грн | 500 грн/день | ➖ |
Придбати юридичну адресу для ТОВ по тел.:
📱 +38 (067) 322-47-70
Або використовуйте форму для заявки на сайті.
Зацікавила послуга? 🤗
Залиште заявку! Ми з вами зв'яжемось!
Відповіді на ваші питання:
Як я можу купити юридичну адресу?
Достатньо залишити заявку або зв’язатися з нами за телефоном. Менеджер надасть всю інформацію про подальші кроки. Ми не любимо бюрократію, тому все зробимо самі – від вас знадобляться лише оплата, підпис і печатка.
Що ви маєте на увазі під «поштовим обслуговуванням»?
Ми беремо на себе весь клопіт по роботі з «Укрпоштою». Наші співробітники своєчасно отримують всю вхідну кореспонденцію для вашої компанії. Протягом 1 дня сповіщають вас про вхідну кореспонденцію у спосіб, зручний саме для вас (дзвінок, sms, Viber, Telegram, email). Ваші листи не загубляться, не повернуться відправнику і не будуть місяцями лежати на пошті, у нас з цим строго.
Чи можу я провести зустріч за адресою реєстрації компанії?
Безперечно! Усі пропоновані адреси забезпечені офісними приміщеннями, щоб у вас була можливість в будь-який момент провести там зустріч або перевірку. Наші столи, стільці, шафа і електрочайник завжди на варті ваших бізнес інтересів.
Чому я повинен обрати вашу компанію?
14 років досвіду на ринку, бездоганна репутація, відгуки та рекомендації клієнтів - наші конкурентні переваги.
Але найважливіше інше - 80% наших клієнтів приходять до нас за рекомендаціями друзів.
Цим можна пишатися!