image
юридический адрес в Киеве

Юридична адреса Солом’янський район

Продаж готових компаній Ліквідація підприємств Перевірка контрагента Договірне право Реєстрація торгової марки Юридичні Адреси в Швейцарії Ліцензування

Оренда юридичної адреси в Києві, Солом’янський район

Солом’янський район об’єднав в собі територію двух колишніх Жовтневого та Залізничного районів. Солом’янський район відіграє значну роль в транспортній інфрастуктурі міста, тут розташований залізничний вокзал Київ-Пасажирський та міжнародний аеропорт ім. Сікорського (Жуляни). Район поєднав в собі культурний, науковий і промислові потенціали.
Солом’янський район не поступається центральним районам в перевагах при виборі місця для реєстрації бізнесу.

Команія Fidem Moris більш ніж 14 років успішно надає і обслуговує юридичні адреси в тому числі і в Солом’янському районі Києва. В своєму арсеналі компанія має офісні приміщення, обладнані усім необхідним для роботи. Для нас надважливою є безпека вашого бізнесу, тому ми ретельно перевіряємо кількість зареєстрованих компаній за кожною адресою. Команда компанії Fidem Moris піклуватиметься про своєчасний поштово-секретарський сервіс, щоб вам було максимально комфортно працювати з нами. Наша мета – зробити безпеку і стабільність константою вашого бізнесу!

Юридична адреса в Солом’янському районі від Fidem Moris це:

  • Реальні облаштовані офіси
  • Точна і своєчасна обробка вхідної кореспонденції нашими спеціалістами
  • Гарантія пролонгації договору на 5 років
  • Вибір різних пакетів обслуговування в залежності від потреб вашого бізнесу

Купуючи юридичну адресу у нас ви отримуєте:

  • Реальний офіс за договором субаренди
  • Вибір приміщень різної площі і вартості
  • Якісний поштовий сервіс
  • Безкоштовне зберігання вашої кореспонденції
Район Вартість за рік Фактична оренда офісу Переваги
пакету
Солом’янський 5200 грн. ✅ 3 дня безкоштовно ▪️вмебльований офіс
▪️договір суборенди
▪️пошта 1 раз/ в тиждень
4200 грн 500 грн/день

Придбати юридичну адресу для ТОВ по тел.:
📱 +38 (067) 322-47-70
Або використовуйте форму для заявки на сайті.

Зацікавила послуга? 🤗
Залиште заявку! Ми з вами зв'яжемось!

    Відповіді на ваші питання:

    Loader image

    Достатньо залишити заявку або зв’язатися з нами за телефоном. Менеджер надасть всю інформацію про подальші кроки. Ми не любимо бюрократію, тому все зробимо самі – від вас знадобляться лише оплата, підпис і печатка.

    Ми беремо на себе весь клопіт по роботі з «Укрпоштою». Наші співробітники своєчасно отримують всю вхідну кореспонденцію для вашої компанії. Протягом 1 дня сповіщають вас про вхідну кореспонденцію у спосіб, зручний саме для вас (дзвінок, sms, Viber, Telegram, email). Ваші листи не загубляться, не повернуться відправнику і не будуть місяцями лежати на пошті, у нас з цим строго.

    Безперечно! Усі пропоновані адреси забезпечені офісними приміщеннями, щоб у вас була можливість в будь-який момент провести там зустріч або перевірку. Наші столи, стільці, шафа і електрочайник завжди на варті ваших бізнес інтересів.

    14 років досвіду на ринку, бездоганна репутація, відгуки та рекомендації клієнтів - наші конкурентні переваги.

    Але найважливіше інше - 80% наших клієнтів приходять до нас за рекомендаціями друзів.

    Цим можна пишатися!


    У вас є питання?
    Потрібна адвокатська порада?

    Поговорімо?

      Є питання?
      Потрібна порада юриста?

      Поговорімо?

         
        Анастасія

        Привіт, Ваше запит є нашим головним пріоритетом.