Єдиний шлях до успішного проходження податкової перевірки – належна підготовка. І чим раніше, тим краще, адже чим більший резерв часу ви маєте – тим більше варіантів коригувати свої вразливі місця.
Якщо податкову цікавить історія ваших стосунків з конкретним контрагентом – час перевірити всю історію ваших взаємодій та її належне оформлення. Якщо ж ви знайшли свій бізнес у плані податкових перевірок – це привід зробити найприскіпливішу ревізію своєї діяльності за останні три роки. Адже краще знайти свої слабкості самому, ніж це зробить податкова.

Що вам потрібно зробити, щойно ви дізналися про перевірку

1. Аудит первинної документації
За всі послуги, що ви замовляли та оплачували, ви повинні мати належним чином оформлені звіти – особливо якщо послуги, які виконували для вас контрагенти, мали не зовсім зрозумілий з точки зору бізнесу результат. Всі ваші витрати повинні мати підтвердження. Подивіться на свій бізнес очима податкового інспектора: чи немає у вас до себе питань?

2. Аудит контрагентів
Вам не потрібні взаємодії з сумнівними контрагентами. Якщо ваш контрагент – фігурант кримінального провадження або належить до переліку ризикових, це може викликати зайві питання і до вас.
В ідеальному варіанті у вас має бути інструкція з перевірки контрагентів – хоча б тих, з ким взаємодія має критичне значення для вашого бізнесу. Інструкція має містити ключові критерії для перевірки нового або існуючих контрагентів  – принцип належної обачності ще ніколи не був зайвим.

Оцініть статтю, пліз
Планова податкова перевірка: правила підготовки Що робити, якщо ви знайшли свій бізнес у графіку податкових перевірок? На що звертати уваги та як підготуватися до візиту інспекторів? Підготували для вас детальний покроковий план пошуку вразливих місць свого підприємства (адже краще їх побачите ви, ніж податкова) 🤗
5 1 5 1